daveyennickinoman.reismee.nl

Dag 11 - Terug naar huis

Zoals jullie weten hadden we als souvenir een Khanjardolk gekocht. Dit is het wapen dat ook staat op de vlag van Oman. Totdat Davey een heldere ingeving had. We reizen natuurlijk alleen met handbagage dus mag dat ding helemaal niet mee. Na lekker te hebben uitgeslapen en onze tassen te hebben ingepakt rijden we daarom nog even terug naar de antiekwinkel om het souvenir om te ruilen voor iets anders. Daar hebben we natuurlijk wel weer volle bak onze onderhandelskills voor in moeten zetten, maar uiteindelijk is het gelukt!

We hebben een late checkout geregeld omdat het vliegtuig pas rond 23.30 vertrekt. We mogen tot 18 uur van de kamer gebruik maken en daarom liggen we van 2-5 nog even lekker aan het zwembad. De dag loopt eigenlijk heerlijk relaxed en om 18 uur checken we uit, bedanken het persoon en starten de motor.

Het vliegveld ligt op een kwartiertje rijden van het hotel en we hebben vooraf instructies gekregen waar we moeten zijn. We zetten de auto bij het loket van de verhuurder, die loopt even een rondje en voor we het weten is ook de auto alweer ingeleverd. We besluiten gelijk door de controles te gaan en achter security wat te gaan eten en shoppen.

Natuurlijk even aftoppen met Maccie op het vliegveld onder het genot van een aflevering van Boos. Voor we het weten is het tijd om naar de gate te gaan en te boarden. Het zit er nu echt op maar wat een fantastische reis kijken wij weer op terug.

Op het moment van schrijven zitten we alweer in de trein en naderen we Hoorn. Tot snel allemaal!

Margot

Welkom thuis maar weer xx