daveyennickinoman.reismee.nl

Dag 6 - Wahiba Sands - Sur

Davey heeft heerlijk liggen kwijlen op haar kussen, maar ik heb helaas geen oog dichtgedaan. Ik had vooral een kussen dat voelde als een flatgebouw en een dekentje tekort waardoor het toch erg koud werd. Daarom ben ik er om half 6 maar uitgegaan om naar de zonsopkomst te kijken, ook geen straf. Bovenop één van de duinen zie ik achter een klein dorpje in het Oosten die oranje bol binnen een tweetal minuten volledig opkomen. Dit pik ik dan maar mooi weer even mee.

Hierna is het rond half 9 tijd om de spullen te pakken om weer teruggebracht te worden naar ons autootje die onaangeroerd staat te wachten bij het meeting point. Er is wederom geen wolkje aan de lucht bij 32 graden. Aircootje aan, een ferme handdruk van Said en we zoeven weg van de woestijn.

Een uurtje of 2 later komen we aan in Sur en we hebben geluk dat de kamer al klaar is. Na de lunch moet ik echt even een middagdutje doen na die helse nacht. Eigenlijk komen we vandaag het hotel niet meer uit. We liggen lekker aan het zwembad, dineren aan het zwembad en vermaken ons bij de pooltafel en de tafeltennistafel waar we het natuurlijk aangeboren pingpongtalent van Davey ontdekken. Ik moet hard knokken voor de punten. Om 22 uur gaan de lichtjes uit en vertrekken we in een diepe slaap. Morgen gaan we Wadi Shab ontdekken, naar wat ons is verteld één van de mooiste Wadi's in het Midden-Oosten.

Reacties

Reacties

Christel

Hoop datvje vannacht lekker mag slapen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!